• Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha fazla bilgi edin.
Frosty mod manager da launch a bastığımda hata vERİYOR diyenler bilgisayarın dilini İNGİLİZCE (birleşik krallık) yapsınlar hata vermiyor..... yama güzel olmuş.. TŞKLER HAMZA BEY
hamzasazoglu
hamzasazoglu
Teşekkürler; dil sorunu Frosty yapımcıları ile ilgili bir durum.. :)
Frosty mod manager da launch a bastığımda hata veriyor hocam.
hamzasazoglu
hamzasazoglu
Hatanızı bana mesaj atarak gonderebilir misiniz?
yamayı aktif edebilmek için link varmı ?
hamzasazoglu
hamzasazoglu
Yamayı Frosty ile aktif etmelisiniz. Frosty 'i Google 'da 'Frosty Download' şeklinde aratıp indirme linklerine ulaşabilirsiniz..
Yama gerçekten muhteşem olmuş ama bi sorum var Galatasarayın sahasını ben Schalkenin sahasına daha çok benzetiyorum ve öyle yapmak istiyorum bunu nasıl yapabilirim ve kale ağı rengini nasıl değiştirebilirim
hamzasazoglu
hamzasazoglu
Teşekkürler; Sahayı RDBM programı sayesinde değiştirebilirsiniz fakat kale ağı rengi varsayılan veritabanın 'dan değiştirildiği için yama 'da değiştiremiyorsunuz..
daha bende test etmedim ama Hamza dan kötü iş çıkmaz fifa 20 kurulu frosty ile açtığım da bakıcam hamzanın moduna şimden 5 yıldızı çaktım :D
hamzasazoglu
hamzasazoglu
Umarım istediğiniz gibidir. :)
çok güzel olmuş elinize sağlık hocam bir sorum olacak bilgisizlikten soruyorum.Bu yamaları yaptıktan sonra online ounda sıkıntı çıkma şansı var mı frosty siz girsem sıkıntı çıkarmaz değil mi
hamzasazoglu
hamzasazoglu
Çok Teşekkürler; Frosty harici oyuna girerseniz orjinal şekilde açılacaktır. Yamalı girmek istiyorsanız frosty hep zorunlu kalıyor. Online oyunda da önermem ama sorun çıkmaz. Ban olayı mümkün mü bilemiyorum..
Oynamadım ama direk bastım 5 yıldızı :). Döktürmüşsündür yine.
Henüz deneme şansım olmadı fakat eminim ki her zamanki kaliten burada da sürüyordur, FIFA 20 aldıktan sonra denemek için sabırsızlanıyorum kardeşim, bravo! :)
hamzasazoglu
hamzasazoglu
Çok teşekkürler hocam. :)
Mükemmel
hamzasazoglu
hamzasazoglu
Teşekkürler hocam. :)