• Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha fazla bilgi edin.
FIFABASE EDITION PACK 19

FIFA19 FIFABASE EDITION PACK 19 V2

Keşke Türk takımlarına şöyle görkemli stadyumlar ekleseydin olmaz mı*
hamzasazoglu
hamzasazoglu
Dostum denedim de Stadyum isimlerini düzenleyemeyince vazgeçtim.
Arkadaşlar V1.3 yazıyor ben versiyonumu bilmiyorum ilk çıkan herhalde sorun olmaz galiba daha önce hiç yamada kurmadım bu bir yamnın üzerine mi kuruluyor bilgi veren olursa çok teşekkür ederim
hamzasazoglu
hamzasazoglu
Sorun olmaz, tek başına kuruluyor.
bu yamayı yaptıktan sonra kariyere girdim +19 puan geliyor karaktere değeri 22.5m den başlıyor keyif vermiyor nasıl düzelticem. Yama güzel ama oyuna etki etmese güzel olurdu
hamzasazoglu
hamzasazoglu
Böyle bir sorun bende gözükmüyor?
Harikasınız :) Kolay gelsin...
hamzasazoglu
hamzasazoglu
Teşekkürler, iyi eğlenceler. :)
Ellerine sağlık
hamzasazoglu
hamzasazoglu
Çok Teşekkürler, İyi Eğlenceler. :)
dostum diğer yamada tüm futbolcuların gerçek kramponlarını kendim yapmıştım v1.2 yi indirince senin squad dosyandaki kramponlar varsayılan kramponlar önemli futbolcularda mesela oyunun kramponu var örn: griezmann salah siyah beyaz krampon var şunlara bi ayar çekemezmisin
hamzasazoglu
hamzasazoglu
Bugün içerisinde güncelleme paylaşılacak.
Link.tl yapmadan link versen reklam geçilmiyor
hamzasazoglu
hamzasazoglu
Kardeşim tekrar dene. Kendim defalarca deniyorum, geçiyor. Olmadı bana özelden yaz, özelden atarım. :)
updateler ile uyumlumu
hamzasazoglu
hamzasazoglu
Evet, tüm updateler ile uyumlu.
Eline sağlık güzel olmuş
hamzasazoglu
hamzasazoglu
Çok saol, iyi eğlenceler.
Eline Emeğine Sağlık Başkan. ;)
hamzasazoglu
hamzasazoglu
EyvAllah, kardeşim. İyi Eğlenceler.. :)
dosya hasarlı hatası alıyorum umarım düzeltirsiniz :)
hamzasazoglu
hamzasazoglu
WinRar 'ı son sürüme güncelleyiniz.
eline emeğine sağlık kardeşim :)
hamzasazoglu
hamzasazoglu
Çok saol Onur Abim, iyi eğlenceler.. :)