• Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha fazla bilgi edin.
FIFA Superiority Patch 18

FIFA18 FIFA Superiority Patch 18 1.1

26 temmuz transfer yapmasını yaparsak çakışır mı
reqoda
reqoda
Çakışır
splach screen ekranı tamam superıorıty ekranı gelıyor ama ne kadrolar ne tff hiç biri yok. nasıl düzelir?
Sorunlara cevap bile vermiyor yöneticiler
Launch'a bastığımda öylece kalıyor. Tekrardan launcha bastığımda ise oyun çalışıyor diyor. Görev yöneticisinde de oyun açık gözüküyor ayrıntılar bölümünde ama oyun yok. Başka bir mod yükledim açılacak mı diye denemek için açıldı
kurulumu nasıl yapacağım yardımcı olur musunuz??
tşk
öncelikle yamayı yapanların elleri dert görmesin hepinizin eline sağlık bu yama sayesinde tekrardan güzel fifa günlerime dönücem. Galatasaray kadrosunu ayarlarken kadroda ahmet çalık yoktu bu hata benden kaynaklımı bilmiyorum fakat yinede söylemek istedim
Zamanla düzeltilicek bir kaç hata ve eksiklik var zaten forumda da belirtildi bunlar. Bunun dışında harika bir yama olmuş ellerinize emeğinize sağlık bir sonraki sürümü dört gözle bekliyorum .
kariyerde sezon öncesi davette oyundan atıyor
Öncelikle eline sağlık yapılabilecek en iyi yamayı yapmışsın.Bu V2 yamasından önce yeni bir sürüm yayınlayıp alınan hataları düzeltebilir misin ?
reqoda
reqoda
Çalışıyoruz üstünde.
Açıkçası bu yamayı uzun zamandır takip ediyorum ve bekliyorum.
Denemedim henüz ama gözümde yapılan emeğin karşılığı 5 yıldız.
Güncelleme 5 kurulu olduğu için deneyip oyun içinde keyfim kaçmasın diye indirmedim ama eğer uyumlu hale getirilebilirse hemen indirip oynamak istiyorum...
Bu yoruma cevap verirseniz sevinirim olmadı baştan kurup update 2 ile oynarım.
Ayrıca emeğinize sağlık!
reqoda
reqoda
Teşekkürler :)
Selamın Aleyküm Hocam. Ben yamayı indirdim frosty ile aktif de ettim ama yama olmadı
reqoda
reqoda
Update 2 kurulu mu?
Eline emeğine sağlık, imkan verilse daha neler neler yaparsın da şimdilik elinden bu geliyor ve eldeki imkanların en iyisi olmuş tebrik ederim. :)
reqoda
reqoda
Teşekkürler hocam :)
Update 2 derken oyun mu yoksa frost mod manager mi oyunsa nerden öğrenebilirim versiyonunu)
Frosty Mod Managerden Girerken Hata Veriyor Ve Sezon Öncesi Turnuvaya Girerkende Hata Veriyor Bu Ne Sorunlu Yamadır Oynayamıyorum Bile ?
Ellerine emeklerine sağlık Arkadaşların. Bende Samsun spor ile kariyer yapmak istediğimde, davetlerde atıyor, directx hatası aldım ve 2 haftayı bekleme kararı aldım.
Anlatmaya gerek yok... :)
Hocam öncelikle selamun aleyküm 1.9 yaması ile beğenmeyenin çok oldugunun farkındayız fakat onların nankör oldugununda farkındayız.Bu pes değil sonuçta herşey yapılmıyor. Ben modu başlangıç olarak gayet beğendim 1.lig gayet güzel moralini bozma yok eminim ilerideki güncellemelerde daha iyi bi hal alıcaktır. Başarılarının devamını dilerim
reqoda
reqoda
Teşekkürler dostum :)
reis emeğine sağlık ben şu ana kadar bi sorunla karşılaşmadım bi sorun olursa özelden yazarım. sadece şimdilik tek sorun sezon öncesi davetler umarım bu düzelir kardeşim :) eline emeğine sağlık :)
reqoda
reqoda
Teşekkürler hocam :)
harika olmuş bu kadar uğraştınız teşekkür ederiz