• Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha fazla bilgi edin.
Fifa 19 Animasyonlu reklam panoları v1 ÇIKTI !

FIFA19 Fifa 19 Animasyonlu reklam panoları v1 ÇIKTI ! 2019-04-29

arkadaslar v1 sürümü cıktı update 7 kuruluyken yaptım yanı surum hatası alanlar update 7 kurup sonra modu aktıf ederse sıkıntısız oynar
hamzanın yaması ıle uyumlu
v2 surum calısmalarım var daha cok reklam 2019 reklamları ıle hemde gercekcı anımasyonlarla eklenecek

Bırde su kale yanındakı ea sport reklmalarınıda degıstırıyorum fakat en alt gorselde oldugu gıbı cımler beyaz oluyo bu konuyu cozmeye calısıyorum bılgısı olan varsa yardımcı olabılır tesekkurler ıyı oyunlar

2019.04.29-20.39.png
2019.04.29-20.41.png
2019.04.29-20.42.png
2019.04.29-20.41_01.png
2019.04.26-19.07.png
Yazar
theoztrk
Dosyayı indir
203
İlk yayınlama
Son güncelleme
Değer
4.40 star(s) 5 ratings

Son incelemeler

malesefr çalışmadı oyunum orijinal update 7yi nasıl yapacağız ?
kardeşim çözdünmü kale arkasındaki reklam sorununu
nereye atacaz dosyayı acaba
T
theoztrk
frosty mod manager ımport patch dıyın ardından aktıf edıp oynayın
Eline sağlık güzel olmuş ama reklamlar çok hızlı geçiyor. Reklam süresini artırırsan daha iyi olur
T
theoztrk
teşekkürler reklam suresının hızlı gecmesı suna baglı farkındaysan coca cola reklamında tam anımasyon var o dosyada tek reklam 3 dds dosyası var
ben daha fazla reklam coklugu olsun dıye bır dt ıcıne 2 veya 3 dds attım farklı farklı
dedıgım gıbı bu görsel amaclı bı mod 2. versıyonu hazırlıyorum tamamen anımasyonlu ve 2019 takım reklamları olucak inş.
Maç Başlamadan Önce Sıradada Reklam Gözüküyor Fakat Maç Başlıyınca Reklamlar Yok Oluyor
T
theoztrk
tam anlamadım maç sırasında ne tur reklamalar goruyosun
bırde ben update 7 ıle yaptım modu bende ve update 7 kullanan 2 bılgısayarda sorun çıkarmadı surumun nedır ?