• Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha fazla bilgi edin.

FIFA19 FROSTY MOD MANAGER HATASI

Onurg1997

Moderatör
Yönetici
Katılım
27 Ocak 2018
Mesajlar
3,289
Beğeniler
1,708
beyler çözüm varda kafamıza göre mi eklemiyoruz saçma sapan yorumlar yapmayın
çözüm olsa zaten sitede paylaşıyoruz
yama aracını çıkaran biz miyiz
saçma sapan yorumlar yapmayın
sanki çözüm varda keyfimizden saklıyoruz biz değişik insanlarız ya sizler eziyet çekin diye çözümleri buzlukta saklıyoruz
buz tutsun çözümler
hiçbiriniz oynamayın diye de yamayı öylesine yaptık oynamayın ama resimlerine bakın diye
 
Katılım
15 Ocak 2019
Mesajlar
35
Beğeniler
30
Arkadaş yardımcı oldu ve bende yamayı aktif hale getirebildim emeği geçenlerin eline sağlık...
NOT: Biz burda yardımlaşıyoruz saçma sapan yorum yapmayın ;)
 
Katılım
11 Tem 2019
Mesajlar
18
Beğeniler
5
Yaş
18
arkadaşlar biraz geç oldu bu sorunun çözümü çok basit yaptım zorladı azcık ama %100 olan birşey dikkatli uygulayın
öncelikle ModDatayı silin sonra frosty manageri indirin cracklı exeyi orjinali ile değiştirin cracklı exeyi masaüstüne atın yedek ALIN! (orjinal exe) sonra arkadaşlar frosty manageri rardan tümden çıkartıp oyunun kurulu olduğu yere fifa 19 klasörüne atın fakat!!!

FİFA19 yazıcaktır
Fifa19 yapın klasörün ismini
sonra frosty mod manageri kurdunuz açtınız serial keyi girdiniz fifa 19 un kurulu olduğu yerdeki exesini seçin sonra yüklendikten sonra launcha basmadan arka plana alın programı ve masaüstüne attığınız cracklı exeyi yeniden oyunun kurulu olduğu yere atın karşınıza hedefteki dosya ile değiştir çıkacak ona tıklayın sonra modu aktif edin launcha tıklayın.

olmayan arkadaşlar dikkatli yapın eksiksiz. update 1 2 3 4 5 6 7 farketmiyor hepsinde oluyor.
 
Katılım
25 Tem 2018
Mesajlar
50
Beğeniler
9
Yaş
21
arkadaşlar biraz geç oldu bu sorunun çözümü çok basit yaptım zorladı azcık ama %100 olan birşey dikkatli uygulayın
öncelikle ModDatayı silin sonra frosty manageri indirin cracklı exeyi orjinali ile değiştirin cracklı exeyi masaüstüne atın yedek ALIN! (orjinal exe) sonra arkadaşlar frosty manageri rardan tümden çıkartıp oyunun kurulu olduğu yere fifa 19 klasörüne atın fakat!!!

FİFA19 yazıcaktır
Fifa19 yapın klasörün ismini
sonra frosty mod manageri kurdunuz açtınız serial keyi girdiniz fifa 19 un kurulu olduğu yerdeki exesini seçin sonra yüklendikten sonra launcha basmadan arka plana alın programı ve masaüstüne attığınız cracklı exeyi yeniden oyunun kurulu olduğu yere atın karşınıza hedefteki dosya ile değiştir çıkacak ona tıklayın sonra modu aktif edin launcha tıklayın.

olmayan arkadaşlar dikkatli yapın eksiksiz. update 1 2 3 4 5 6 7 farketmiyor hepsinde oluyor.
Yaptım ama yine tepkisiz kalıyor
 
Katılım
11 Tem 2019
Mesajlar
18
Beğeniler
5
Yaş
18
Dediğim gibi kardeşim yapacak bir şey yok. Çözümleri teker teker yaptım.İnşallah en kısa zamanda farklı bir çözüm bulan olur.
Frosty mod manager de girdi hatası falan alanlar vardı onlarda çözüm olacaktır fakat tepkisizlik sorununda yönetici olarak Bi çalıştırmayı dene olmazsa net framework yükle 4.6 Di galiba bide öyle dene
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Tem 2018
Mesajlar
50
Beğeniler
9
Yaş
21
İNŞALLAH 18 de bu kadar sorunlu değildi
@oyuncanavarı bu arkadaş çözüm bulmuş onun sayesinde modu çalıştırabildim :) Benim gibi tepkisizlik sorunu yaşayanlar zaman ve dilden bölgeyi ingilizce(birleşik krallık) yappsın sonra arkadaşın yazdığı adımları teker teker uygulasın kesin çalışıyor :) @Onurg1997 seninde ilgi ve alakan için teşekkür ederim :)
 
Katılım
11 Tem 2019
Mesajlar
18
Beğeniler
5
Yaş
18
@oyuncanavarı bu arkadaş çözüm bulmuş onun sayesinde modu çalıştırabildim :) Benim gibi tepkisizlik sorunu yaşayanlar zaman ve dilden bölgeyi ingilizce(birleşik krallık) yappsın sonra arkadaşın yazdığı adımları teker teker uygulasın kesin çalışıyor :) @Onurg1997 seninde ilgi ve alakan için teşekkür ederim :)
tadını çıkarın :) yanlız bazı yamalar için update 7 gerekiyor bilmeyenlerin bilgisine. örneğin Turkish patch için update 7 gerekiyor yoksa ligler falan lisanslanmıyor. sarı ünlem işaretli hatalarda kalkmış oluyor mutlaka güncelleme yapın.
 
Katılım
25 Tem 2018
Mesajlar
50
Beğeniler
9
Yaş
21
tadını çıkarın :) yanlız bazı yamalar için update 7 gerekiyor bilmeyenlerin bilgisine. örneğin Turkish patch için update 7 gerekiyor yoksa ligler falan lisanslanmıyor. sarı ünlem işaretli hatalarda kalkmış oluyor mutlaka güncelleme yapın.
Yok geçenlerde Fifa'yı update 7'ye güncellemiştim :) Oyun içi kasma sorunu dışında güzel bir yama olmuş :)