• Fifabase Twitter Hesabını Halen Takip Etmediniz mi ?

    Twitter hesabımızı oldukça aktif kullanmaya başladık, sizlerde son gelişmelerden ve çıkan yamalardan haberdar olmak isterseniz bekleriz :)

    Resmi hesabımız : https://twitter.com/fifabasetr

FIFA19 Fifa 19 Defans Yapma Sorunu

Braynds

Yeni Üye
Katılım
29 Mar 2018
Mesajlar
24
Yaş
27
Origin ID
Braynds2
Merhaba arkadaşlar, oyunum online ancak normal maç atarken bile :

1- Bilgisayara karşı dünya klası oynarken bile gol yiyorum ki istediğim baskı veya top kapma ile top alamıyorum.

2- Logitech f 710 kol kullanıyorum . Gerçekten defans yapmakta çok zorlanıyorum.

Bilginiz var ise bizimle paylaşır iseniz sevinirim. Teşekkürler. !!!
 

mustafakgz1

Aktif Üye
Katılım
16 Ara 2017
Mesajlar
328
Yaş
24
Origin ID
mustafakgz1
Nerdeyse tüm zorluk seviyelerini denedim profesyonel ve üstündeki seviyelerde rakibe baskı yaparken 1-1.5 metre yaklaştığın anda threat olarak algılar gibi direk pas atıyor yani ikili mücadeleye girmek çok zor rakip hemen paslaşmaya geçiyor ki buda doğru bir hamle AI zekası açısından ve top kapmayı oldukça zorlaştırıyor.Sinir bozucu ama yapay zeka mantığına uygun.Genel anlamda rakibim hep %80 üstü isabetli pas oranı ile oynuyor her halukarda.Saçma ama dediğim gibi yapay zeka mantığına uygun.Biraz daha fazla ikili mücadele olması taraftarıyım tabii ki her zaman.Şuan ki yapay zeka bana langırt oynama hissi veriyor nedense :D
 

bikkinpanda

Yeni Üye
Katılım
14 Ağu 2019
Mesajlar
1
Yaş
21
Origin ID
rafet46
Aslında çok kolay sizin kafa eski oyuna gidiyor tuşa bas topu kap öyle bir şey yok top kapmak için yakın savunma (jockey) tuşunu kullanın şu rada bir lik var isteseniz okuyunuz fifa 19 top kapma sürekli bir tuşa basma yani burada yetenek ön plana çıkıyor.İlk kulandıgında zor olur ama ögrenince çok kolay birde defans çok önemli kesinlikle defansın nünde CMD oyuncu olmalı.
birdefifa 19 defans yapma linki var okursanız
 

Braynds

Yeni Üye
Katılım
29 Mar 2018
Mesajlar
24
Yaş
27
Origin ID
Braynds2
Öncelikle diğer fifa 19 oynayan arkadaşlar yazar ise de sevinirim. Yardımcı olalım birbirimize , haklısın yapay zeka konusunda ama sıkıntı oluyor bu ve ben squat battles bölümünden zarar görüyorum. Puan kaybı oluyor

2. olarak hermo35 kardeşim online oyun oynarken squat battles da eski savunma sistemi kabul görmüyor seçilmiyor. Sadece Taktik Savunma var.

Nerdeyse tüm zorluk seviyelerini denedim profesyonel ve üstündeki seviyelerde rakibe baskı yaparken 1-1.5 metre yaklaştığın anda threat olarak algılar gibi direk pas atıyor yani ikili mücadeleye girmek çok zor rakip hemen paslaşmaya geçiyor ki buda doğru bir hamle AI zekası açısından ve top kapmayı oldukça zorlaştırıyor.Sinir bozucu ama yapay zeka mantığına uygun.Genel anlamda rakibim hep %80 üstü isabetli pas oranı ile oynuyor her halukarda.Saçma ama dediğim gibi yapay zeka mantığına uygun.Biraz daha fazla ikili mücadele olması taraftarıyım tabii ki her zaman.Şuan ki yapay zeka bana langırt oynama hissi veriyor nedense :D
eski savunma yap ozaman cok ıyı savunma yaparsınız
 

Braynds

Yeni Üye
Katılım
29 Mar 2018
Mesajlar
24
Yaş
27
Origin ID
Braynds2
arkadaşlar kimse fifa oynamıyor mu seçkin levelde oynayan yok mu bilgisayara karşı ???
 

Onur.G

Site Yöneticisi
Yönetici
Katılım
27 Ocak 2018
Mesajlar
4,366
dostum Allah aşkına anlatır mısın nasıl defans yapıyorsun ? Ancak eski savunma kullanmıyorum ben ultimate team da eski savunma yok.
eski savunma sistemini kullanıyorum abicim
klavye de hızlı koşma bende e pas ise s
e ve s tuşlarına basıp şiddetli pres yaptırıyorum
d tuşu bende şut
d tuşuna bastığım zaman da 2. oyuncu prese katılıyordu
şahsen top kapmakta hiç zorluk çekmiyorum
seçkinde oynuyorum
 

Braynds

Yeni Üye
Katılım
29 Mar 2018
Mesajlar
24
Yaş
27
Origin ID
Braynds2
bilgi için teşekkür ediyorum dostum ancak, ultimate yani online da malesef eski savunma olayı yok bu yüzden ki çok zorluk oluyor. :(((
 

Onur.G

Site Yöneticisi
Yönetici
Katılım
27 Ocak 2018
Mesajlar
4,366
bilgi için teşekkür ediyorum dostum ancak, ultimate yani online da malesef eski savunma olayı yok bu yüzden ki çok zorluk oluyor. :(((
online oynamadığım için inan ki sistem nasıl işliyor cidden bilmiyorum abicim
bence olmaması gayet doğal çünkü ses eski sistem kullanacaksın savunam taktiğini top kapmak daha kolay olacak ama
rakip yeni sistem savunma taktiğini kullanacak o zorlanacak o yüzden eşit olsun diye eski savunam taktiğini online de kapalı tutumuşlardır

aslında yeni sistem daha güzel ara pasların geçme olasılığını düşüyor ve adam adama markaj yapmanı sağlıyor
sen pres yaparken yakında eğer takımında adamın varsa
şut tuşun hangisiyse ona bastığın zaman prese oda katılır 2'li markaja alırsınız topu kapma şansın artar ama adam adama markaj bozulduğu için (anlık olarak) sayı olarak pozisyon da eksik adam kalma riski var
 

Dettlaff*

Tanınan Üye
Katılım
20 Ocak 2018
Mesajlar
2,298
Yaş
21
Konum
#EvdeKal
Merhaba arkadaşlar, oyunum online ancak normal maç atarken bile :

1- Bilgisayara karşı dünya klası oynarken bile gol yiyorum ki istediğim baskı veya top kapma ile top alamıyorum.

2- Logitech f 710 kol kullanıyorum . Gerçekten defans yapmakta çok zorlanıyorum.

Bilginiz var ise bizimle paylaşır iseniz sevinirim. Teşekkürler. !!!
Online modda adam akıllı savunma yapmanız neredeyse imkansız. Oyundaki script,momentum buna izin vermeyecektir. Siz yine taktiğinizi gözden geçirin defansta fazla açık veriyorsanız.

Ayrıca aynı başlıklı 2 farklı konu açmanızı anlamıyorum.
 
Üst