• Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha fazla bilgi edin.
hamzasazoglu
Katılım
Beğeniler
826

Profil mesajları Son aktivite Gönderiler Hakkında

  • Kardeşim frosty mod manager da hata alıyorum (new installed detected hatası, launch a bastıktan sonra oluyo) yardımcı olabilecek bir arkadaş olursa çok sevinirim discord vs. heryerden farketmez
    kardeşim selamun aleyküm dediğiniz herşeyi yaptım fakat hiç bir türlü olmuyor kuramıyorum yaptım launch dediğim zaman mause'un yanında işaret dönüyor fakat oyuna giriyorum hiç bir türlü olmuyo update 7 ide indirdim olmadı mod datayı da sildim tekrar denedim olmadı hiç bir şekilde yapamıyorum yardıdmcı olursan çok sevinirim mesaj bekliyorum
    19v1 i kurduktan sonra İngiliz spiker değişti. Sesi daha az çıkan bir adam geldi. Sebep nedir ?
    komojoko33
    komojoko33
    aynı sorun bende de var kardeşim
    fiifa 18 turkish patch v3 yüklemeye çalışıyorum fakat olmuyor. oyunu sıfırdan kurdum sonra işlemleri yaptım tek tek. open mod file - import selected yaptım fakat yüklenirken yarıda hata veriyor devam edebilirsin diyor. ama yüklenmiyor. create mod turuncu. yardımcı olur musun lütfen 2 gündür uğraşıyorum
    D
    DevilSheitan
    Valla bende de aynı şey oluyor 5 kere temiz kurulum yaptım herrşeyi denedim tam yüklenirken yarıda hata veriyor aynı arkadaşın anlattığı gibi çözümü nedir yardımcı olabilirmisiniz
    Başkan Merhaba Herşeyi Yaptım Neredeyse 12 Saattir Yine Programa Yamayı Atınca Sarı Ünlem İşareti Çıkıyor Ama Luanch Deyinve Mause Okunun Yanına Yükleme İşareti Geliyor Program Kutusu Masaüstüne İniyor Ama Oyuna Giriş Yapmıyor Bi Gs Bjk Maçını Gerçekçi Oynıyalım Dedik Kitlendik Kaldık Üstad Gerçekten Dili İngilizce Yapmadıgımdanmı Oluyor Yoksa Başka Birşeymi Var Sana Zahmet Bİ Cevap Be Başakn
    Fifa 19 da spiker sesi yok spikerler klasörünün içi dolu hepsi var ama spikerden ses gelmiyor ayarlarda herşey açık anons sesleri duyuluyor spiker sesleri duyulmuyor oyunum crakli almaya bütçem malesef yok ama yardımlarınızı bekliyorum
    herşeyi yaptım update 7 de yükledim ünlem işareti falan gitti ama FrostyModManager girdim yamayı aktif hale getirdim Launch bastım fakat oyuna girmiyo

    bunun bir çözümü var mı ?
    hamzasazoglu
    hamzasazoglu
    Moddata klasörünu silip, frosty mod manager 'i tekrar kurun. Tekrar deneyin.
    sa biri bana yardımcı olur mu bende fifa 19 var yama yapacam da neyle aktifleştirme yapıyoruz ne indirmem lazım ?
    abi fifa 19 için yaptığın yamada v2 yi kurmak için önceki sürümleri kurmak gerekir mi ve korsanda hangi update ile uyumlu
    hamzasazoglu
    hamzasazoglu
    Önceki sürümler gerekmiyor, direk V2 'yi aktif et. Tüm updatelerle uyumlu.
    S.A. Kardeş bu transfer dönemi bitiyor. Yama paylaşımı yapacak mısın? FIFA PACK 19 V2 YAMASI...
    hamzasazoglu
    hamzasazoglu
    Elbette. Ya Bu Gece Yada Yarın.. Yapım Aşamasındayım.
  • Yükleniyor...
  • Yükleniyor...
  • Yükleniyor...